Ти цього вартий!
Щоб ефективно скористатись досвідом, культурою, соціальною, гендерною, віковою різницею співробітників компанії Nobel İlaç, дане питання сприймається як корпоративна культура, а не як проблема кадрових ресурсів.
Наша компанія прагне бути найповажнішим і найкращим роботодавцем у даній галузі для того, щоб знаходити, розвивати й берегти талановитих співробітників, підтримувати їх на найвищому рівні й надавати нашим співробітникам хороші можливості для кар'єрного зростання.
У рамках принципу рівності й неупередженості, ми однаково ставимось до всіх наших співробітників у всіх відношеннях, незалежно від релігії, мови, раси, статі та етнічної приналежності.
Ми прагнемо того, щоб компанія Nobel стала кращим місцем роботи для своїх співробітників і потенційних кандидатів. У 2013 році ми зробили перші кроки на шляху до просування бренду роботодавця, розуміючи, що найбільш цінним є співробітники та їхній вклад.
Після дослідження бренду роботодавця, враховуючи наш корпоративний девіз «Цінність Здоров'я», ми запровадили новий принцип роботи «Ти цього вартий», який визначає наше ставлення до співробітників.
«Робота в надійній і дружній атмосфері, отримуючи сили від спільної праці, варта того!»
Завдяки гнучкому та інноваційному підходу, слід, залишений в майбутньому людьми, які захоплені наукою, вартий витрачених зусиль! Варто працювати разом, щоб розвивати свої таланти й вкладати свій внесок у науку з ентузіазмом й відданістю! На цьому шляху, який ми почали завдяки девізу «Цінність Здоров'я», 3000 співробітників компанії Nobel у 20 країнах світу варті всіх зусиль!
«Ти цього вартий!»